Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dołączony do zamówienia i dodaj go do przesyłki. Wzory znajdziesz także w załącznikach do naszego Regulaminu. 

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


     2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

     3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

MARANTA Premium Clothes, Dom Inwestycyjny CONSUS sp. z o.o., ul. Dworzysko 17, 35-213 Rzeszów


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MARANTA Premium Clothes, Dom Inwestycyjny CONSUS sp. z o.o., ul. Dworzysko 17, 35-213 Rzeszów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl